عکس جدیدترین کابینت آشپزخانه [2023] هایگلاس ام دی اف چوب

کابینت آشپزخانه2020 (2)

با شروع هر سال، تغییرات زیادی در جنبه‌های مختلف زندگی بوجود می‌آید. یکی از مسائلی که هرساله دستخوش تغییر و تحولات ویژه می‌شود، طراحی و دکوراسیون داخلی و البته عناصر تاثیرگذار در آن است. به عنوان مثال در بحث دکوراسیون آشپزخانه، جدیدترین کابینت آشپزخانه 2023 معرفی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی به سال نو شمسی نزدیک هستیم و احتمالا بسیاری قصد دارند تغییر و تحولاتی در فضای آشپزخانه ایجاد کنند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به طور کامل جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه  را به شما معرفی کنیم. برای داشتن آشپزخانه‌ای مدرن و زیبا، با ما همراه باشید.

انواع کابینت آشپزخانه 2023

  • کابینت‌های تکرنگ سفید
  • کابینت‌های مینیمال
  • کابینت‌های کلاسیک برش دار
  • کابینت‌هایی با رنگ چوب گرم
  • کابینت‌های یکسره و بدون گوشه
  • کابینت‌های معلق
  • کابینت‌های هایگلاس Highgloss
  • کابینت‌های ام دی اف MDF
  • کابینت‌های جزیره‌دار
  • کابینت‌های دو رنگ

کابینت‌های تکرنگ سفید:

به جرات می‌توان گفت یکی از جذاب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه، طرح سفید یکرنگ است. این رنگ باعث حس تمیزی و زیبایی و درخشندگی بیشتر ی در آشپزخانه می‌شود و در عین سادگی بسیار شیک و لوکس است. طرح‌های زیادی برای رنگ سفید کابینت آشپزخانه وجود دارد اما یکی از قشنگ‌ترین مدل‌های آن هایگلاس سفید است که درخشندگی خیره کننده‌ای دارد. در مورد کابینت‌های هایگلاس در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

کابینت‌های مینیمال:

کابینت‌های مینیمال هیچگاه قدیمی نمی‌شوند. این سبک از کابینت آشپزخانه چند سالی است که جایگاه خاصی در دکوراسیون داخلی پیدا کرده و طرفداران بسیاری دارد. سبک مینیمال اعتقاد به سادگی و کمترین زرق و برق را دارد و در این نوع دکوراسیون سعی می‌شود تا همه چیز در ساده‌ترین حالت چیدمان شود. وقتی بحث کابینت‌های مینیمال به میان می‌آید منظور کابینت‌هایی بدون طرح و رنگ‌های جیغ است که در نهایت سادگی با اجزای دیگر آشپزخانه تزیین می‌شود. در این سبک استفاده از وسایل و دستگیره‌های فلزی آزاد است.

کابینت‌های کلاسیک برش دار:

این سبک از کابینت آشپزخانه برگرفته از کابینت‌های درباری قدیمی است که تماما چوب بده‌اند و گوشه‌های آن‌ها معمولا به سمت بالا یا پایین پیچ  تاب می‌خورند. به طور کلی این کابینت‌ها برای آشپزخانه‌ای با حال و هوای چوبی که از رنگ‌های گرم و خنثی در آن استفاده شده است مناسب‌اند.

کابینت‌هایی با رنگ چوب گرم:

یکی دیگر از سبک‌های کابینت آشپزخانه 2023، کابینت‌های چوبی است که رنگ گرم دارند. اما چطور تشخیص دهیم که رنگ چوب گرم است یا نه؟ برای تشخیص این موضوع کافی است در نور معمولی به رنگ چوب دقت کنید. اگر طیفی از نارنجی و زرد در آن مشاهده کردید، رنگ چوب گرم است و اگر طیفی از خاکستری و آبی در آن بود رنگ چوب سرد است.

کابینت‌های یکسره و بدون گوشه:

و اما جدیدترین کابینت‌های 2023 که به تلزگی وارد بازار شده‌اند آن‌هایی هستند که در انتها به صورت یکسره به سمت پایین آمده‌اند و هیچ گوشه‌ای ندارند. در این سبک، انتهای جزیره، اوپن و تمام کابینت‌ها به بدون برجستگی و طرح اضافه‌ای، به صورت یکسره به سمت پایین آمده و کاملا صاف است.

کابینت‌های معلق:

این نوع از جدیدترین کابینت آشپزخانه 2023 به شکلی است که میزانی از زمین فاصله داشته و بر روی دیوار نصب می‌شود. این نوع معمولا جزیره ندارد و کابینت‌های بالایی به سقف و دیوار وصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: کناف سقف آشپزخانه

کابینت‌های هایگلاس Highgloss:

در این نوع از کابینت‌ها برخلاف گلاس که در اسم آن وجود دارد، هیچگونه شیشه‌ای بکار نرفته است، بلکه درخشندگی و براق بودن آن است که باعث نمای شیشه‌ای زیبا و البته این نوع نامگذاری  شده است. لایه‌ی اصلی و بدنه‌ی آن‌ها از ام دی اف بوه و روی آن‌ها با روکش براقی از جنس پلی‌گلاس که نوعی پلاستیک است پوشانده شده است. این سبک امسال بیشتر در رنگ سفید ترند شده و  طرفداران بسیاری دارد.

کابینت‌های ام دی اف MDF:

این نوع از کابینت آشپزخانه، سال‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنان جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون آشپزخانه دارد. طرح‌ها و رنگ‌های خاص و جذاب زیادی برای کابینت‌های ام در اف وجود دارد و از این رو برای هر سبک و سلیقه‌ای مدلی از این کابینت‌ها یافت می‌شود. قیمت ام دی اف به طور کل بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و این موضوع یکی از دلایل دیگری است که هرساله در لیست جدیدترین کابینت‌ها دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 

ایده های بازسازی آشپزخانه و کابینت (قبل و بعد)

کابینت‌های جزیره‌دار:

باید اعتراف کنیم که جزیره در دکوراسیون آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است و باعث لوکس‌تر و مدرن‌تر شدن فضا می‌شود. در سال 2023 نیز کابینت‌های جزیره‌ای یکی از ترندهای محبوب و پرفروش هستند.

کابینت‌های دو رنگ:

و اما بالاخره یک سبک خاص و جدید به عنوان ترند کابینت آشپزخانه 2023 به چشم می‌خورد و آن چیزی نیست جز انتخاب دو رنگ و یا دو متریال در کابینت آشپزخانه. به عنوان مثال برای این طرح می‌توان کابینت‌های هایگلاس و کابینت‌های ام دی اف را به طور تلفیقی مورد استفاده قرارداد. برای اینکار باید دقت داشته باشید که طیف رنگ و طرحی که انتخاب می‌کنید، باهم هماهنگی داشته باشند از آنجا در سا 2023 به طور کلی رنگ‌های ملایم و خنثی و پاستیلی جایگاه خاصی پیدا کرده‌اند می‌توانید دو رنگ از این لیست را که بیشتر دوست دارید برای رنگ کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

22209395  –  22694573

09123711422 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *