ایده های بازسازی آشپزخانه و کابینت (قبل و بعد)

بازسازی آشپزخانه

قبل و بعد از بازسازی آشپزخانه، 5 پروژه بازسازی با تغییرات دیدنی

حتی اگر کل خانه خود را نخواهید بازسازی کنید، آشپزخانه از آن فضاهایی است که هر چند سال یک بار یاز به بازسازی دارد. به همین دلیل در این مطلب سراغ چند پروژه قبل و بعد بازسازی آشپزخانه رفته‌ایم که به هدف افزایش فضا، روشن‌ترکردن آن یا ارتقای کارایی آشپزخانه‌ها انجام شده‌اند. برخی کابینت‌ها را نونوار کرده‌اند، برخی صفحه کابینت و تعدادی از آن‌ها هم دستی در دیوارپوش بین کابینتی آشپزخانه برده‌اند. کفپوش جدید، لوازم برقی نو و تغییرات این‌چنینی را تقریباً در همه آن‌ها می‌بینیم.

بازسازی آشپزخانه شماره 1: در جستجوی تازگی با نور

قبل از بازسازی آشپزخانه

 

بازسازی آشپزخانه

این آشپزخانه فضای بسیار بزرگی داشت؛ یک جزیره، سقف کاذب و کابینت‌هایی جادار با لوازم برقی توکار. تنها مشکل آن این بود که داشت کهنه و ازمدافتاده می‌شد.

بعد از بازسازی آشپزخانه

 

بازسازی

طراح این آشپزخانه را به فضایی کاملاً امروزی تبدیل کرد. جزیره به یک بار صبحانه‌خوری مدرن تبدیل شد، سقف به لامپ‌های توکار و آویزهای امروزی مزین شد و دیوار بین کابینت با کاشی‌های شیشه‌ای پوشانده شد. در نهایت این آشپزخانه به فضایی روشن، رنگی و عملکردی تغییر کرد که با کل خانه در هماهنگی بود.

بازسازی آشپزخانه شماره 2: جدایی از کهنگی و پیوستن به امروز

قبل از بازسازی آشپزخانه

 

بازسازی آشپزخانه
بازسازی آشپزخانه

این آشپزخانه نه زیبایی و جذابیت داشت و نه فضاهای عملکردی؛ اجاق گاز بدون استفاده، یخچال فریزر بدقواره و کمبود امکاناتی مانند ماشین ظرفشویی. بنابراین وقت تغییر و تحول بود.

بعد از بازسازی آشپزخانه

 

بازسازی آشپزخانه

طراح برای این آشپزخانه سبک مزرعه‌ای ولی به شکلی مدرن و امروزی انتخاب کرد. کابینت‌های ساده و شیک همراه با صفحه روکابینتی از جنس سنگ از مهم‌ترین عناصری بودند که در این آشپزخانه جدید به چشم می‌آمدند.

بیستر بخوانید: دکوراسیون آشپزخانه مدرن

بازسازی آشپزخانه شماره 3: موردعلاقه سرآشپز

قبل از بازسازی آشپزخانه

 

بازسازی آشپزخانه

جزیره بزرگ و تیره در کنار پس‌زمینه گرفته‌اش، فضایی خسته‌کننده برای آشپزی بود. رنگ سیاه استفاده‌شده و جزیره بزرگ هیچ هم‌خوانی با فضا و با یکدیگر نداشتند.

بعد از بازسازی آشپزخانه

 

بازسازی آشپزخانه

اولین کاری که طراح کرد، تغییر کفپوش‌ها به رنگ گردویی بود. سپس کابینت‌های چوبی افرا را با کابینت‌های سفید جایگزین کرد. جزیره بزرگ حذف شد و سینک ظرفشویی زیر پنجره قرار گرفت و به این ترتیب فضایی دلچسب برای یک آشپزی هیجان‌انگیز فراهم شد.

بازسازی آشپزخانه شماره 4: وقتی همه چیز حرفه‌ای می‌شود

قبل از بازسازی آشپزخانه

 

بازسازی آشپزخانه
بازسازی آشپزخانه

این آشپزخانه کوچک به یک چالش برای طراحانش بدل شده بود. برق‌کشی نامناسب، رادیاتوری در گوشه و فضای ناکافی کانتر از معضلاتی بود که طراح باید برای آن‌ها چاره‌ای می‌اندیشید.

بعد از بازسازی آشپزخانه

 

دکوراسیون آشپزخانه

تنها چیزی که در بازسازی 6 روزه این آشپزخانه سر جای خود باقی ماند، تایل‌های کف بود و بقیه چیزها به کلی عوض شدند. لوازم خانگی بسیار حرفه‌ای جایگزین وسایل قبلی شدند و کابینت‌ها به کابینت‌هایی خاکستری به سبک شیکر ارتقا یافتند. اکنون این آشپزخانه فضایی راحت و دلچسب برای یک آشپزی حرفه‌ای است.

بازسازی آشپزخانه شماره 5: به‌روزترین سبک با کمترین هزینه

قبل از بازسازی آشپزخانه

 

بازسازی آشپزخانه

این آشپزخانه به‌شدت کهنه و ازکارافتاده شده بود، فضاهای کاربردی کمی داشت و صاحبش از آن خسته شده بود. بنابراین به فکر بازسازی و دادن جانی تازه به آن افتاد.

بعد از بازسازی آشپزخانه

 

بازسازی آشپزخانه

در بازسازی این آشپزخانه کابینت‌ها نو شدند، کفپوش به‌طور کامل عوض شدند و صفحه روی کابینت و کانتر نیز تغییر کرد. تمام این تغییرات با حداقل هزینه انجام شدند.

بازسازی آشپزخانه یکی از اقداماتی است که در هر خانه‌ای از واجبات است. این فضا به‌دلیل کاربری آن و استفاده مداوم، هر از مدتی دچار کهنگی و ازریخت‌افتادگی می‌شود و علاوه بر مشکلات ظاهری، از نظر بهداشتی و عملکردی نیز برای کسی یا کسانی که از این فضا استفاده می‌کنند، مشکل‌ساز می‌شود. پس باید هر چند سال یک بار در این فضا تغییراتی ایجاد کرد. ما در شرکت طراحی داخلی و بازسازی آرکانوژا یکی از اصلی‌ترین کارهایی که انجام می‌دهیم، بازسازی آشپزخانه است که برای مشاوره و اقدام می‌توانید با ما در تماس باشید.

منبع: thespruce

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *