جدیدترین دکوراسیون سرویس بهداشتی 2023 چیست؟

دکوراسیون سرویس بهداشتی

هرساله ترندهای جدیدی برای اجرای دکوراسیون داخلی مطرح می‌شوند که شامل دکوراسیون همه‌ی قسمت‌های خانه و یا فضاهای دیگر مثل شرکت‌ها و محل‌کار و تفریح می‌شود. یکی از بخش‌هایی که دکوراسیون آن در هر مکانی حائز اهمیت است سرویس بهداشتی است. در این مطلب قصد داریم ترندهای دکوراسیون سرویس بهداشتی 2023 را به شما معرفی کنیم. برای اینکه متوجه شوید امسال باید سراغ چه سبک دکوراسیونی بروید با ما همراه باشید.

 

ترندهای دکوراسیون سرویس بهداشتی 2023

در این بخش به صورت گزینه‌ای ترندها را نام می‌بریم و در ادامه هر کدام را به طور کامل توضیح خواهیم داد. ترندهای دکوراسیون سرویس بهداشتی 2023 عبارتند از:

  • کابینت‌ و روشویی جدا از سطح زمین یا به عبارتی معلق
  • نور و لامپ‌های ال ای دی پشت آینه‌ای
  • سنگ روشویی از جنس کوارتز
  • کاشی و سنگ‌هایی با قاب بزرگ
  • رنگ‌های گرم و دلنشین برای سرویس بهداشتی
  • توالت‌های دیجیتال
  • نمای چوب

کابینت و روشویی معلق در دکوراسیون سرویس بهداشتی 2023

در سال‌های قبل، اغلب کابینت‌ها را روی سطح زمین نصب می‌کردند و یا در فاصله‌ی خیلی کمی با سطح زمین نصب می‌شدند اما رفته رفته دکوراسیون‌های جدید به سمت معلق بودن این عناصر در سروی بهداشتی رفته است. در بعضی موار دیده می‌شود که کابینت هم نصب نمی‌شود و فقط روشویی به صورت معلق به دیوار نصب است. در سبک‌های خیلی خاص که به تازگی به بازار آمده‌اند روشویی‌ها با آویزی به سقف متصل می‌شوند و اتصال کوچکی به دیوار دارند تا آب را به سمت لوله‌ها هدایت کنند.

روشویی معلق

از سال 2010 تا به الان، هرساله تحول اندکی در صنعت ساخت روشویی و کابینت صورت گرفت که همه‌ی آن‌ها سمت‌و سوی جالبی داشته‌اند. فرض کنید همیشه تصور بر این بوده است که روشویی باید حتما بر روی زمین نصب باشد و کابینت‌ها طوری نصب می‌شدند که لوله‌ها را پوشش دهند، اما یک سنت شکنی عظیم در طول زمان اتفاق افتاد و هر آنچه که نشدنی بود را به حقیقت مبدل کرد. تصور می‌شود در آینده‌ی نزدیک دیگر حتی نیازی به نصب روشویی نزدیک دیوار نباشد و از طریق اتصالات به سقف آب‌ حاصل از شستوشو به سمت لوله‌های آب هدایت شود.

 

لامپ‌های پشت آینه‌ ‌ای

یکی از ترندهای دکوراسیون سرویس بهداشتی 2023 استفاده از آینه‌هایی که از پشتشان نور می‌دهند و یا نصب لامپ‌های نواری ال ای دی در پشت آینه است. قبل از اینکه این موضوع به ترند سال 2023 تبدیل شود، افراد از این لامپ‌های نواری برای تزیین خانه‌هایشان استفاده می‌کردند. بخصوص در کنار و یا دور آینه که باعث ایجاد نمای فوق‌العاده‌ای می‌شود. بالاخره برندهای تولیدی لوازم خانگی تصمیم گرفنتند بیشتر از این ایده در طراحی لوازم خود استفاده کنند و حاصل آن یکی از جذابترین ترندهای امسال است. در این ایده‌ی طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی، می‌توان از آینه‌های یک تکه‌ی سراسری و یا دو آینه‌ی مجزا استفاده کرد، هردو فضا را بسیار دلنشین می‌کنند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی 2021

 

سنگ روشویی سرویس بهداشتی 2023 از جنس کوارتز

کوارتز یکی از انواع سنگ‌های مقاوم و در عین حال زیبا و دکوری برای سرویس بهداشتی و به طور کلی سنگی است که بر روی کابینت نصب می‌شود. تنوع رنگی بسیار این سنگ‌ها باعث شده است برای طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. کوارتز از جمله سنگ‌هایی است که که در جواهرسازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و درخشندگی فوق‌العادهای دارد.

سنگ کوارتز

استفاده از کاشی و سنگ‌های با قاب بزرگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی

وقتی صحبت از قاب بزرگ کاشی و سنگ به میان می‌آید، منظور سطح مرکزی کاشی و سنگ است که در میان چهارچوبی از خطوط قرار گرفته و مشخص شده است. خطوط مسان هر دو سنگ و کاشی با دوغاب سیمان یا متریال خاصی پر می‌شود و در دکوراسیون‌های جدید سعی بر این است که این فواصل به حداقل برسند. زیرا اگر فاصله زیاد باشد از زیبایی نما کاسته می‌شود. سطح مرکزی کاشی و سنگ‌ها در ترند امسال بزرگتر از حد معمول است که نما را بسیار زیباتر نشان می‌دهد.

رنگ گرم نما

رنگ‌های گرم و دلنشین برای سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ‌ها و توناژهای گرم برای وسایل مورد استفاده در سرویس بهداشتی و دیوارها و کفپوش‌ها در دکوراسیون سرویس بهداشتی 2023 توصیه می‌شود. رنگ‌هایی مانند کرم، قهوه‌ای با توناژهایی از نارنجی و زرد ملایم، از رنگ‌های مناسب سرویس بهداشتی به شمار می‌روند.

توالت‌های دیجیتال

توالت‌های دیجیتال چند سال است که وارد عرصه‌ی لوازم خانگی شده‌اند اما هرساله بروزرسانی شده و قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود. از قضا، این توالت‌های دیجیتال از ترندهای امسال هستند و این مقدمه‌ای برای کنارگذاشته شدن توالت‌های قدیمی و غیر دیجیتال خواهد بود.

توالت دیجیتال

نمای چوب

نمای چوب در دکوراسیون سرویس بهداشتی 2023

یکی از زیباترین متریال در دکوراسیون، چوب است. استفاده از چوب و یا نمای چوب در همه‌ی قسمت‌های خانه دکوراسیون جذابی را ایجاد می‌کند. در حقیقت فرقی نمی‌کند واقعا از چوب استفاده کنید و یا از متریالی مشابه چوب و حتی کاشی‌های نمای چوب، همه‌ای این موارد به انتقال حس‌و‌حال مشترکی کمک می‌کنند.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید:

22209395  –  22694573

09123711422 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *