ارزانترین مکان برای خرید جهیزیه در تهران کجاست؟

خرید جهیزیه در تهران

خرید جهیزیه یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقات زندگی است. تا سال‌ها به خاطر خواهیم آورد که چه روزهایی را در چه بازارهایی مشغول خرید کردن بوده‌ایم. اما خرید جهیزیه در تهران شاید کمی متفاوت است. شهر بزرگ و شلوغی که برای خرید هریک از اجزاء جهیزیه باید حوصله زیادی به خرج بدهیم. اما یک راه‌حل برای این مشکل وجود دارد و آن‌هم پیدا کردن انواع بورس خرید جهیزیه با قیمت مناسب است.

برای این که هم قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید و هم هزینه خرید را به حداقل برسانید، باید با مهم‌ترین مراکز خرید جهیزیه آشنا باشید. به این ترتیب از ابتدا می‌دانید که باید به کجا بروید تا خریدی به‌صرفه و سریع‌تر داشته باشید.

در این مقاله آرکانوژا، مهم‌ترین مراکز خرید جهیزیه در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم قصد خرید دارید، همراه ما باشید.

مهم ترین مراکز خرید جهیزیه در تهران

برای خرید جهیزیه لازم است ابتدا لیستی تهیه کنید و خریدهایتان را دسته‌بندی کنید. برای مثال خریدهای مربوط به وسائل برقی، وسایل آشپزخانه و یا مبلمان. به این ترتیب چند لیست خرید خواهید داشت برای هرکدام لازم است به بازار مخصوص خودش بروید و به این ترتیب نه سردرگم می‌شوید و نه چیزی از قلم می‌افتد. پس از تهیه لیست، حالا برویم سراغ بهترین مراکز خرید ویژه هریک از آن لیست‌ها.

خرید لوازم خانگی برقی جهیزیه
خرید لوازم خانگی برقی جهیزیه

لوازم خانگی برقی

بخش مهمی از لیست خرید جهیزیه مربوط به لوازم خانگی برقی است. برای اطمینان بیشتر لوازم برقی را از بورس فروش این محصولات بخرید. در خرید لوازم برقی به دلیل گرانی و پر استفاده بودن آن‌ها باید دقت و حساسیت بیشتری به خرج داد. قطعا مواردی مانند خوشنامی برند، خدمات پس از فروش و گارانتی در این تصمیم‌گیری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اما برای لوازم خانگی برقی، بورس خرید جهیزیه کجاست؟

بهترین مراکز خرید لوازم خانگی برقی جهیزیه

سه‌راه امین از شناخته‌شده‌ترین بازارها و مراکز خرید جهیزیه در تهران است که برای خرید لوازم خانگی برقی می‌توانید به آن مراجعه کنید. در این منطقه می‌توانید انواع یخچال فریزر، جاروبرقی، غذاساز، لباسشویی و دیگر لوازم خانگی برقی را پیدا کنید و نیازی نباشد تا به نقاط دیگر شهر سر بزنید. ضمنا در این منطقه، می‌توانید با قیمتی مناسب خرید کنید.

لوازم صوتی و تصویری

وقتی تلویزیون در خانه قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد که محیط کم‌کم دارد تعریف خانه را به خود می‌گیرد. در این مرحله احتمالا هزینه خرید بیشتر خواهد شد اما در نظر داشته باشید که وسائل صوتی و تصویری را قرار نیست هر چند وقت یک بار تعویض کنیم!

بهترین مراکز خرید لوازم صوتی و تصویری برای جهیزیه

بازار جمهوری از مهم‌ترین مراکز خرید جهیزیه است. هر نوع لوازم صوتی و تصویری در این منطقه موجود است و بدون هدر دادن زمان، می‌توانید به آسانی خرید جهیزیه خود را انجام دهید. انواع تلویزیون، سینمای خانگی، سیستم‌های صوتی و غیره با انواع برندهای داخلی و خارجی از این محل قابل تهیه هستند. سعی کنید در خرید خود بسیار دقت داشته باشید و از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.

مرکز خرید یافت آباد
مرکز خرید یافت آباد

مبلمان و وسایل چوبی

یکی از جذاب‌ترین مراحل خرید جهیزیه، بدون شک خرید مبلمان و سرویس چوب است. در این مرحله علاوه بر کیفیت، سلیقه شما هم اهمیت دارد چراکه در حال طراحی دکوراسیون خانه خود هستید.

بهترین مراکز خرید مبلمان جهیزیه

از میان مراکز خرید جهیزیه در تهران، شاید یافت‌آباد آشناترین باشد. برای انتخاب مبلمان و سرویس چوب قطعا یافت‌آباد اولین جایی است که به ذهن همه می‌رسد. کمتر پیش می‌آید که کسی از بازار مبل یافت‌آباد با تنوع بالا در محصولات ارائه شده، دست خالی بیرون بیاید. از دیگر محله‌هایی که برای خرید مبلمان و سرویس چوبی می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید محله‌های دلاوران، چهاردانگه و جاجرود هستند.

بیشتر بخوانید:

مراکز خرید جهیزیه در تهران
مراکز خرید جهیزیه در تهران

ظرف و وسایل آشپزخانه

خیلی هیجان‌انگیز است. دیدن ظروفی متنوع با رنگ‌ها و طرح‌های خلاقانه، انتخاب را سخت می‌کند. قرار است به زودی در این ظرف‌ها غذاهای خوشمزه‌ای در کنار همسر خود نوش جان کنید. شاید انتخاب کمی سخت می‌شود اما در هر حال لذت‌بخش است.

بهترین مرکز خرید جهیزیه برای لوازم آشپزخانه

بسیار واضح است که محله شوش، همان نقطه اصلی برای خرید ظرف و ظروف جهیزیه است. هر طرح و مدلی که بخواهید در بازارهای این محله وجود دارد و به راحتی می‌توانید آن‌چه را که به دنبالش هستید پیدا کنید. فراموش نکنید که با دقت همه بسته‌بندی‌ها را چک کنید تا از سالم بودن اجناس مطمئن شوید.

خرید فرش جهیزیه
خرید فرش جهیزیه

فرش و قالیچه

ورق زدن فرش‌هایی که آویزان هستند و هر کدام دارای طرح و نقش و رنگ متفاوتی دارند، بسیار لذت‌بخش است. هریک حکایت از ذوق و سلیقه ایرانی دارند. خرید فرش هم از دیگر مواردی است که باید با سبک دکوراسیونی که برای خانه در نظر گرفته‌اید همخوانی داشته باشد. تنوع فرش‌ها انقدر زیاد است که به راحتی بتوانید برای طراحی دکوراسیون خانه خود نقشه بکشید.

مهمترین مرکز خرید فرش برای جهیزیه

سرای بوعلی، همان مرکز خرید انواع فرش است که نباید از دست بدهید. در این منطقه انواع فرش و قالیچه و تابلو فرش را می‌توانید به‌راحتی تهیه کنید. همچنین میدان هفت تیر هم می‌تواند گزینه دیگری باشد که اگر دسترسی به آن‌جا برایتان راحت‌تر باشد، گزینه جذابی خواهد بود.

پرده

یکی دیگر از اجزاء دکوراسیون، پرده است. پرده‌ها حال و هوای خانه را عوض می‌کنند و حس متفاوتی به‌وجود می‌آورند. علاوه بر زیبایی و همخوانی آن با دیگر اجزاء دکوراسیون، لازم است به کاربردی بودن آن هم توجه کنید. شاید باید طوری باشد که نوعی عایق حرارتی هم به حساب آید. شاید هم با آن بتوانید میزان نور را در طول روز متعادل‌تر کنید.

بهترین مراکز خرید پرده جهیزیه در تهران

پرده را می‌توانید از مراکز گوناگونی تهیه کنید. مهمترین آن‌ها خیابان زرتشت، خیابان پانزده خرداد و بازارمولوی هستند.

نظر شما درباره خرید جهیزیه در تهران…

موارد گفته شده، اصلی‌ترین اجزاء جهیزیه بودند. اما قطعا موارد دیگری هم هستند که برای خرید جهیزیه باید در نظر گرفت. به نظر شما کدام‌یک از موارد گفته شده برای خرید جهیزیه، نیاز به دقت و حساسیت بیشتری دارد؟ برای شما کدام بخش از خرید جهیزیه هیجان‌انگیزتر و خوشایندتر بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *