آشنایی با 7 مدل دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

دکوراسیون طلافروشی

دیگر معجزه‌ی دکوراسیون از کسی پوشیده نیست. همه‌ می‌دانند که برای تاثیرگذاری بیشتر در ذهن افراد بخصوص مشتریان، اجرای دکوراسیون دلنشین، راحت و به یادماندنی از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید در گذشته کمتر به این موضوع توجه می‌شد اما امروزه اکثر افراد سعی در زیباتر کردن فضای فروشگاه خود و در نتیجه تاثیرگذاری بیشتر در ذهن مشتریان دارند. اولین چیزی که موقع گذشتن از کنار مغازه، برای مشتریان جلب توجه می‌کند، دکوراسیون فروشگاه است. در این مقاله قصد داریم انواع چیدمان دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

انواع دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی

1) نور نسبتا زیاد و لوسترهای باشکوه

یکی از عوامل بسیار مهم که باعث جلب توجه مشتریان و زیباتر به نظر رسیدن طلا و جواهرات می‌شود، نور زیاد و البته انعکاس نور است. در مورد انعکاس نور در موارد بعدی توضیح خواهیم داد اما در مورد نور بهتر است به نسبت ابعاد فضای خود نوری را انتخاب کنید که در عین زیباتر کردن فضا، چشم مشتریان را اذیت نکند. پیشنهاد می‌شود منابع نور را متعدد انتخاب کنید و از تجمع نور در یک نقطه جلوگیری کنید. مثلا از هالوژن به تعداد زیاد استفاده کنید.

طلافروشی

2) استفاده از مبلمان و صندلی راحتی

برای راحتی مشتریان و اینکه احساس کنند به جای خرید به یک هتل 5 ستاره آمده‌اند که قرار است با خیال راحت به تماشای جواهرات ارزنده بنشینند، بهتر است از مبلمان‌ها و یا صندلی‌های راحتی با رنگ خاص و زیبا استفاده کنید. در بحث فروش، وقتی مشتری می‌نشیند و فروشنده می‌ایستد و مانند صحنه‌ی تأتر به نمایش اجناس زیبا و ارزنده می‌پردازد، میزان توجه مشتری و علاقه‌مندی او به خرید، بیشتر می‌شود، چراکه انسان‌ها دوست دارند احساس ارزشمندی و راحتی کنند و شما می‌توانید این حس خوب را با چیدن مبلمان زیبا در مشتری ایجاد کنید.

طلا

3) استفاده از آینه و شیشه‌

همانطور که پیشتر گفتیم، انعکاس نور بحث زیبایی‌شناسی دیگری است که استفاده از آن در دکوراسیون طلا فروشی می‌تواند باعث جلب توجه مشتریان شود. می‌توانید از آینه‌های دیواری و نمای شیشه‌ای استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی طلا فروشی

4)استفاده از سکشن‌بندی منظم

در دکوراسیون طلا فروشی سکشن‌بندی باعث منظم و مرتب به نظر رسیدن مغازه و البته راحتی کار برای فروشنده می‌شود. نظم یکی از موضوع‌هایی است که باعث جذب مشتری به ویترین و داخل مغازه می‌شود. هرچقدر ویترین‌ها و سکشن‌ها با نظم و ترتیب بیشتری چیده شده باشند، شانس اینکه مشتری از بین آن همه طلا، جنس مورد نظر خود را پیدا کند بیشتر خواهد بود.

دکوراسیون طلا ..فروشی

5) استفاده از تابلو در دکوراسیون طلافروشی

لازم نیست تمام دیوارها و قفسه‌ها پر از طلا باشد. اتفاقا داشتن فضاهای خالی در مغازه که با آثار هنری زیبا و یا گل و گیاه پر شده است، باعث می‌شود ذهن بیننده نظم بگیرد و راحت‌تر جنس مورد نظر خود را پیدا کند. استفاده از تابلوهای زیبا و دکوراتیو در دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی، یکی از ایده‌های فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید با سلیقه‌ی خود و متناسب با اجزای دیگر فضا، پیاده‌سازی کنید.

دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی

6) طراحی مدرن در دکوراسیون طلا فروشی

طراحی‌های مدرن بسیاری وجود دارند که می‌تواند حال‌وهوای فروشگاه را تغییر دهند. مثلا لازم نیست همه‌ی قفسه‌ها و سکشن‌ها مستطیلی باشند. استفاده از اشکال هندسی دیگر می‌تواند زیبایی فضا را چندین برابر کند. مثلا در تصویر زیر قفسه‌ها شش ضلعی و مانند کندوی عسل هستند که فضا را خاص‌تر کرده است.

دکوراسیون مدرن طلافروشی

7) استفاده از رنگ‌های خنثی و گرم در کنار هم

شنیده‌اید که انگار هر کسبو‌کاری رنگ و لوگوی مخصوص خود را دارد؟ مثلا اکثر خدمات درمانی سفید و آبی و یا سفید و سبز هستند و اکثر طلا فروشی‌ها از رنگ طلایی و رنگ‌های خنثی برای طراحی لوگو و دکوراسیون خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شودفضا و دکوراسیون مغزاه طلا فروشی را با این رنگ‌ها انجام دهید که نشانگر کسب‌وکار شما باشد و با نگاه کردن سرسری از فاصله‌ی دور، مشتری متوجه شود که مغازه شما برای فروش طلا و جواهر است.

طلافروشی دیزاین

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

22209395  –  22694573

09123711422 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *